MIN BÄSTA MAN!

fick ett sms av mina käre idaberg igår:
jag tror just jag så u.lundell!! med två gitarrer!

ringer i allra högsta grad, neemen då hade hon sett
gubbjäveln på umeå busstation, får jag dö nu eller?!
tänk ifall det var jag, jag som såg honom civilt?
då hade jag dött.

jag skulle grina å grina å grina, aldrig våga gå fram, smygfota,
tappa andan, gått därifrån för att jag lipar så mycke och sen ångrat
att jag aldrig gått fram till min kärlek. lite så faktiskt.

skulle garanterat ge upp hela studenten för att få gå på
världens bästa konsert med världens bästa legend.
TURNÉA RÅ UFFE!!!

dör.

Jag såg dej hela dan i dag,
Jag såg dej vid mitt hus
Du dansade med vindarna
Under tallarnas sus
Jag såg dej tätt intill i dag
Som jag aldrig sett dej förr
Och mitt hjärta la ner sina vapen
Och öppnade sin dörr




TÄNK IFALL VI FICK UPPLEVA DETTA IGEN PAPPA!!
dör när jag ser detta!!!!
får dock inte upp det..
http://www.youtube.com/watch?v=ogCBbz160j0&playnext=1&list=PL7584FC4B2267C8E7

naw, älskar när go gubben är framme och pratar!
http://www.youtube.com/watch?v=AJWD6WkmEJw&feature=autoplay&list=PL7584FC4B2267C8E7&index=29&playnext=2

josefinnilsson,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0