woop woop!

den legendariska morbrorn och kusin är på väg hit,
det känns rätt så himla awesome, saknar dom och åre fruktansvärt.
vill bara vara i åre med alla mina favvosar!
&av någon anledning känner jag mig väldigt kärleksfull,wtf?
åååååååååååååhhh uffe!
i love him so much utan att någonsin träffat han, men vi har ju haft våra moments ;)
hehehehe, jag är galen. and awesome, all wrapped into one!
nää, men vill verkligen verkligen verkligen verkligen verkligem verkligen
att han skall bli frisk, förstår du mig?
här har du ett trick som du kan ta om du vill,
det är att aldrig bli vad dom försöker göra dig till!
väldigt mycke galen i simon också!
bye



josefinnilsson,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0