U.Lundell

Jag är en man av min väg
jag kan mina saker.
Jag skrev ett avskedsbrev i dag
men nu har jag bräntét
Jag är kvar som chef
på Hungerdepartemerntet.

det är en jävla man.
fan vad glad jag är över han.
vad skulle jag göra utan han?
heheheh, I'm insane i know..
men han är tamefan allt.
tänkte på honom igår,
tänkte på hur mycke jag vill stå längst fram, skrika mig blå och hes,
kväljningar av min torra hals, tårar som spruttar rakt mot honom, blåmärken
efter hoppande i önskan om att komma närmare än stängslet,
yes, det är vad jag vill. det är vad jag saknar. det är vad jag ser fram emot.
jag tycker att alla saknar nånting i huvudet, som inte förstår att det är lycka.
ren lycka.
uffe. kom och ta hand om mina skakande händer, det ser ut som attt du vill kyssa mig ikväll,
eller sitta vid ett stenbord i toscana, låt inte dom jävlarna ta dig, jag är stum av beundran.
vilka fem låtar pappa?

Vänd dej om, vänd dej om
Inget av det där du ser kommer tillbaks.
Vänd dej om en sista gång,
Det är dags att bryta upp än en gång
Den första jag känt,
Som fått mej att vilja kliva ner från min tron.
Här börjar en ny väg
Där en gammal tar slut,
Du är fri
Det var bara en slugger som kom förbi
Bara en slugger som inte kunde låta bli,
Att försöka bli den man
Han aldrig nånsin kommer att bli,
Bara en skugga, en redan död,
Som kom förbi.
Han är inte som vi.



för bra för att vara sann.
legend.
josefinnilsson,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0