lila eller ögon?

jag och frida har varit på agnes ohlsson idag och kollat på klänningar,
åhh det är så super kul när man hittar fina!
vill aldrig ta av mig dom..
jag har hittat två nya favoriter.
är ju ute efter en lila, men hitta även en blå/turkos.
mamma vill ju att jag skall ha det för att då får jag så fina ögon..
och det var precis det hon sa hon som var där och hjälpte oss..
så, lila eller ögon?
mobilkamera är ju dock inte så snäll mot färgerna.






här är även en som jag vart jätte kär i förr året.
men skulle jag ha den skulle jag vilja ha mörkt hår.
så det blir inge av!
men iaf, kär i den..


och jag tycker att frida skall ha den här :)
inte så snyggt bhn bara hah!



det här med klänningar är bara skit!
josefinnilsson,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0