inte långt kvar ifall man tänker i principen

- pappa, jag är hälften så gammal som dig!

idag, när det var sista dagen att beställa studentmössor
då gjorde jag det!
det är ju dumt å va ute i god tid som jag brukar bevisa.
om man räknar bort lov och praktik veckor så har vi ju i princip bara
dom här sju veckorna inne kvar, nånsin!
nånsin!
aldrig att jag sätter mig i en skolbänk igen efter detta!
jag förstod nog aldrig vad dom sa till mig, när jag satt i dom
bänkar där man bildar sig, jag har gott om vägar ingen visat mig,
det är ett högt liv!

&istället för att spendera sina pengar på att
vara odräglig på en krog en vardagskväll imorgon,
så kommer jag att spendera den på min söta man
i massa bassänger, heheheheh som jag längtat :)
nu borde jag börja sova,
gonatt!

josefinnilsson,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0