jag såg dig hela dagen idag'

idag har vart en bra dag.
filosoferat lite med frida på stan en sväng.
ätit frukost, lunch och middag.
som jag gjort helt själv, haha! lät ju dumt men så äre.
börja jobba kl 18, heeel lugn kväll.
är ju redan hemma liksom!
imorgon vankas mera mera jobb, och på tisdag!
känns som att jag kommer få en fet extrajobbs lön
här i februari, det behövs!
sitter nu här och lyssnar på min älskling, och unnat mig en bärs.
kankse måste unna mig en till!
tänkte ta med mig min bärs, sätta mig ute på trappan och
ringa till min älsklings carro.
&det får mig bara att sakna i somras.
massa jobb, massa sittande på trappan, massa bärs,
och framför allt massa carro!
fan bara hur mycke jag saknar henne.
vill verkligen bara vara i åre hela tiden, säsonga lite med
alla mina favoriter.
nu har det blivit alldeles för mycke önsketänkande,
hörs!












satan vad jag ångrar mig nu att jag inte kommer att åka tillbaks
till fjällbacka i år, jag kommer att vara kvar i den här ruttna staden i sommar..
och det suger verkligen. finns ingenting här att leva för!
fast iof hade jag aldrig klarat av att åka till fjällis och vara utan simon
i två månader. så nu blir det som det blir.
marite i sommar. det blir säkert bra, men ändå.
mina favoriter är inte där!
byebye.

josefinnilsson,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0