And you can tell everybody, this is your song

jag lever.
jag pluggar,umgås,jobbar, pussas,fixar å donar,chillar
måste påpeka att jag är så jävla grym.
jag gör det jag skall, &jag gör det jävligt bra!
jag har det bra iaf, finns ingenting jag saknar eller behöver
(förutom en miljon och puppis)
jag har det väldigt bra helt enkelt, vi kanske ses!
farmor, tänkt ringa länge nu
men lovar att jag ringer inom dom närmsta dagarna




It may be quite simple but now that is done ,
I hope you don't mind, that i put down in words
how wonderful life is now your in the world.
It's a little bit funny this feeling inside.
I'm not one of those who can easily hide, 
anyway the thing is what i really mean
yours are the sweetest eyes i've ever seen.



josefinnilsson,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0