take a walk

hur som helst jag röstade, för att pappa tvinga mig!
som jag sagt.
tummen upp för denna helg, särskilt igår.
känner mig mycket stolt över att jag inte va ut igår hah.
och alla dessa filmer, VAD HÄNDER MED VÄRLDEN JOSEFIN?!
jag är en sån som kommer att lösa världsproblem, med mat som lösning hehe.
jag borde dock ta tagg i de där med boxningen, andreas har nu tjatat
på mig i veckoooooorrr, men så gåre när man hellre äter mat,
hoho!
nu måste jag försöka sova också.
har ju tyvärr de där såkallade skola kvar.
jag har aldrig varit gjord, och kommer inte att bli gjord för att gå i skola på
några månader heller.
TJARÅ!
jaggillarstorabokstäver


josefinnilsson,

Kommentarer
Postat av: tess

jag vill också boxas! jag har velat börja med det jättelänge.. :O

2010-09-20 @ 16:19:36
URL: http://tesssires.blogg.se/
Postat av: josefinnilsson

heh du får haka då! kanske jag kommer iväg ;)

2010-09-20 @ 17:33:10
URL: http://jjosefinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0