somliga ljus brinner aldrig ut'

mycket märklig kväll igår måste jag säga,
allt och inget hände,
kul iaf att få fira mongis lite iaf,
jag som var borta på hennes födelsedag,
och ikväll skall det firas emie som fyller år inatt :)
det här med att jag kanske är världens snällaste,
och de flesta tycker att jag är otrevlig?
vad är grejen med de råååååååååååååååååå,

beccis: jaa min -kompis- säger att hon hatar dig
och blablabla,
jag: jaha?! varför då? vem är det?
beccis: jaa du vet säkert vem de är när du ser henne,hon sa att du kollade konstigt typ
jag: men vad hade jag sagt då?
beccis: ne du hade inte sagt nå typ men
jag sa till henne att du va så mot alla som du inte känner men blir
snäll sen.
du va likadan mot mig.

HAAHHAAHAHAHAHAH, aakey.
vad är grejen med det häär?
om jag itne sagt nå, hur kan man då bli så upprörd.
&ja jag kanske måste granska människor innan jag känner
fall jag vill bli polers eller int.
juste.
tjarrå!

josefinnilsson,
jag är mycket snäll oavsett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0