se här nu vad jag gjort




bet nyss av ringjäveln.
det är ju inte första gången det händer heller.
så många jag bitit av, tappat, svalt hela (?), kulor bort tappade.
jaa, allt möjligt hände med dessa påhitt.
&tänk så många nya kulor och ringar jag köpt.
har inte en aning, det är ju lätt ett tiotal.
tror det är 199 för en hästsko, och 39 för kulor.
VAD GLAD JAG ÄR ATT JAG INTE VET!
visar på den andra bilden hur det skulle se ut på mig att ha en plupp endast.
nej fyfan. det är fjortis. det är inte riktigt min stil.
och en del tycker att det är emo/punkare att jag har det jag har.
menmen, som sagt inte riktigt min stil.
kör mer på den josefinnilsson ja!

josefinnilsson,
det finns dom som säger att hon behöver vård'

Kommentarer
Postat av: Emie

jag är nog en av dom som säger att du behöver vård, eheheh! RING MIG NÄR DU KAN! (btw, så var uffes syrra lärare till tess när hon var liten)

2010-09-22 @ 10:27:55
URL: http://emien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0