men när jag vände mig om för att ligga mot din rygg var du inte där när jag vaknade

justeeeeeeeeee,
apropå min telefooon!
inge mer tjat har det varit nu, hehe
och de är för att..... DEN FUNKAR! :D
jag lät den ligga och torka i två dagar,
hade in den i ugnen och la den på elementet.
så gott som ny ju!
fast den laggar lite ibland när man skriver,
fast det gör inget.
WOHO!
älskar mig själv. och min telefon hehe
:)



kanske den ända telefon som har gått igenom med mig och fortfarande lever :')
hehe, dock 3310 höll sig också länge.
förns josefin fick damp.
&sen jag vet inte, folk brukar börja skratta när dom ser min anteckning där.
"jag har rätt,jag har rätt
jag har rätt, jag har rätt
du har fel"

hehe det är lite så jag jobbar!

josefinnilsson,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0