kom, älska med främlingen'

du kanske säger norrköping, det är en jävla stad'
heh, bara dom bästa som förstår. &sidis förstås!
har inte sovit så mycke som jag behöver inatt,
meeeeeeeen, då blir ja ju jävligt skoj.
håller på att försöka bränna ner nu,
HAHA allt tekniskt, here i come!
cooltjej.
tidigt en morgon i maj, du vaknar i ännu en främamnde säng,
du köpte henne med smicker.
hon gav dig sin varmaste famn för en natt, du tar dina kläder och sticker.
det skulle inte hända dig, det hände än då.och hon tog vad hon kunde ta.
MEN NERE I CITY STÅR EN HUND OCH GRÅTER,
GÅ NER DIT OM DU KAN OCH GE EN HJÄLPANDE HAND.
NÅN HAR GLÖMT HONOM DÄR HAN ÄR ÖVERGIVEN,
OCH DET STÅR INGENTING PÅ HANS HUNDHALSBAND.
DU KAN KALLA HONOM VAD DU VILL, MEN JAG TROR ATT DEN HUNDEN HETER CHANS.
SKYNDA DIG NER NU DU MÅSTE ÄNDÅ SNART NÅN ANNANSTANS'
hör du melodin?
vad är hela grejen med filosofi?
vad är hela grejen med lycksele?
vad är hela grejen med roadtrip?
vad är hela grejen med torsdag?
vad fan är hela grejen med emie?!
hehe, hon är jävligt bra  måste jag säga.
tjarå.

josefinnilsson,
och dörrarna dom förblir låsta'

Kommentarer
Postat av: Emie

jävligt bra?

jag röstar för bäst, ehehehehe!

2010-09-20 @ 21:14:23
URL: http://emien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0