jag kommer aldrig

att tröttna på robyns låååt!
idag är jag trött.
mycketmycketjävlarimig trött.
vaknade runt 5 imorse med värsta magkrampen som
inte ville gå över, så jag låg vaken ett bra tag.
sen upp vid 7, haft kök today.
ååååså alla dessa 15pers i köööket, äär
alldeles för baajs, hör ni min ljuva stämma?
seriöst dååå, 7 pers i kallis och 4, FYRApers som står i luckan samtidigt,
vad händeeeeeeeerrrrr!
hur svårt är det å göra en sallad?
elleeeeeeeeeeeerrrrr?
så jag blir måttligt less på detta,
men om två veckor (?!) kommer det att bli bättre
då vi bara är 5 åtgången.
but still.
och ja jag vet det vart bara 11, men de resterande 4, typ städa och diska
hehehehehhehe.
jag har ont i mitt öra, ont i min mage,ont i mitt knä, ont i mina fötter,
det är bara jätte fel idag.
det är cp stökigt på mitt rum.
jag vägrar fixa nu.
jag är hungrig, när blir det mat?
jag får inte somna nu, måste vänta tills ikväll.
sånt är jobbigt.
måste fixa mitt hår,
jag har ingen aning!
så är det nu iaf.
tjarrrrrråå



detta är inte 15pers! heheh, emil &skåne

josefinnilsson,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0