hennes rygg'


hehe de ä niiice,
pappa har nu suttit och lärt mig hur jag laddar hem höhö
jag har ju inte behövt kunnat allt sånt tekniskt, för anting är det en kille inblandad,
eller så har jag alltid frida som kan sånt :]]
men nu så, och pappa tvingar mig att kolla på en film som heter
from paris with love, så jag hoppas den är göööd.
som när jag var liten och inte städade rummet, ringde mamma till pappa
så pappa fick säga åt mig att städa, då gjorde jag det direkt när vi lagt på,
när det tagit veckor för mamma å tjata hehe,
observera då att han bor 60mil härifrån och har gjort sen jag var 7!
ehhehe jag är allt minsann pappa flicka!
nae, nu skall jag plåga genom mig en film, woho.....
byebye

josefinnilsson,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0