Du vet dom sa till mig: "Bäst du aktar dig ,Där kvinnan är, är krig om guld"

det här kanske är den bästa låten som någonsin gjorts.
pappa gissa då,


Den svarta klänningen och din mammas vigselring
Ta dina U2 biljetter och din Cohen bok
Smyg ut ur huset, säg ingenting


självklart är det uffe, så ni andra förstår inte.
det kunde ha varit sanna,men de är det inte.

Jag är en gladiator som rymt, det är ett pris på mitt huvud
Men jag slåss för dig om du vill på den här stans Colosseum
Du vet dom sa till mig: ”Va inte en sån idiot!
Låt den där kvinnan ta hand om dig”
Dom sa till mig: ”Håll dig i skinnet nu
Och kom ihåg, det är inte synd om dig!”

den är på samlingsskivan öppna landskap

Du måste va som alla andra för att dom andra ska se dig
Hur många drömmar har du kvar när du fyllt tjufem?
Hur många stora planer? Hur många vägar hem?
Vem slåss för Gud idag
Vem slåss för kvinnan, för dom svaga
Allt det där det låter som en gammal riddarsaga
För mycket folk överallt, skogarna dör, haven dör


jag vet att du inte kommit på det än, jag är så jDDÖa
mycke bättre på det här än dig heheehhe


Det går en spricka i natten ifrån öst till väst
En strimma av hopp för alla trötta och frusna
Kom ut så ska jag skriva den här sången till dig
Det är vad jag gör, det är vad jag kan
Hör du hur fåglarna sjunger?
Snart står morgonen i brand!


nu äre nästan pinsamt om du inte kan det papi.
tänk på nästan sanna.

********, låt inte dom djävlarna ta dej
Du är en kvinna full av liv
Dom vill fånga in dig och tämja dig
Men du ska va vild och fri

KAN DU INTE NU, DÅ ÄRE FAN PINSAMT!!!

Ah, Isabella
Isabella… kom ut i natt!
Kom ut i natt!

ÅH ISABELLA!!
nu skall jag sova,
gnatt ppl!


josefinnilsson,
pappa han gillar mig trotts allt,

Kommentarer
Postat av: Emie

du är full. sov.

2010-09-25 @ 15:17:12
URL: http://emien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0