We can dance until we die


you and I we'll be young forever'
gillade dig dock mer när du var blond hehe skämtåsido♥

man skulle ha bott på bergsgatan.
10c. 8a. 2c.
det är grejer det.
nära till konsum. solariumet. busshållsplatsen.och allt annat vettigt.
jag kommer dö i lövsta.
bara för att jag skriver det här betyder inte att jag tänker börja igen.
men jag ser att ni håller koll. eller vad man säger.
fredagen va totalt värdelöst skit bra.
har inte riktigt betsämt mig än.
har nu legat tre dagar i mensvärk.
stav helvete säger jag bara. skaffa inte en sån.
jag dör inombords.
gladeligen less tjej.
på allt. glad. &less.

måste bara påpeka att det känns jävligt bra när
köksmästarn säger att jag är bättre än de s.k lärarna.
&får praktiken där jag vill. känns jävligt tajt.
jag gör bara de jag skall göra.
tur jag har morbror, skulle jag säga!
min pappa kalla mig för nånting.
en sån som inte gillar förändringar.
JOHO! om dom är bra såklart!!
jag är väl inte dum heller.
lövsta är inte bra.
monster är bra.
pengar är bra.
jag är jävligt bra.
vi ses

Sträcker upp mina händer
Tror att det här kan vara början på nått stort
Jag står precis på gränsen
Horisonten är nån annans konstruktion
Om du aldrig provat hur kan du då vara säker
Om du aldrig provat hur kan du då vara säker
jag börjar tro att vi kan gå g
enom eld
Bara för kväll
Håll den tänd'



BÖRJAR BLI MÅTTLIGT SUGEN NU!
kommer aldrig klara det.

nu har jag skrivit allt och absolut ingenting.
bjudit på min kanske lite sämre sida.
ses i den där framtiden.

josefinnilsson,
&jag saknar carro förjävla mycke.


Kommentarer
Postat av: E

KLART DU BLIR SUGEN! då blir vi ju nilsson-brunetter, eheheh! Dags för något galet Joss! Så är det bara

2010-10-06 @ 10:49:44
URL: http://emien.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU ÄR ETT AUTISTISKT BARN!!!!!

2010-10-06 @ 16:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0