so do you'


missar dom på fredag.
jag kommer inte att spendera min fredagkväll på bärs och olle.
jag spenderar den i köket hos johan.
det känns otroligt... skönt.
&juste, även erbjuden jobb på lördag
så då spenderar jag den i köket på marite med sebbe.
det här blir bra.
OCH, Och, och.. kanske,möjligen,förmodligen,förhoppningsvis...
så kommer jag att träffa CARRO imorgon!!
wohooo, fan vad jag saknar henne.
skulle vilja bo i samma hus som henne en hel sommar, sitta på trappan och dricka bärs
och prata om allt och ingenting, nee just det har ju faktiskt hänt!
och numera bor vi 10mil ifrån varandra. känns sådär.
jag måste vända tillbaks dygnet.
ses!


You're simply the best thing I never had

josefinnilsson,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0