dom har tagit mitt namn, dom har tagit min heder'







jag förstår att ni har svårt att förstå detta.
men det är en sån förkärlek.
en sån kärlek som ALLTID gått först,
&kommer ALLTID att göra!
han är ju trotts allt bäst.
han lever ju trotts allt fortfarande!
han är ju för fan legend!!
det går inte försklara.
nästan så att jag blir arg, av ren frustration att förmedla detta.
jag är sjuk, jag vet.
inte äns min fader är så här.
men jag är!
&stolt är han.


Folk på gatorna titter snett
och går undan varje dag
och jag har fått vänner jag aldrig velat
eller vill ha.
På ICA brinner kassörskans ögon av hat
Grannarna har skrivit en lista
dom vill se mitt huvud på ett fat.
Men här har du ett trick
som du kan ta om du vill:
Det är att aldrig bli
vad dom försöker
göra dej till.

Och ha aldrig nån träff med FOXF.
josefinnilsson,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0