ändå gick jag tillbaka, &jag måste va galen

fyfan, va roligt jag hade igår.
helt galet, en mycke bra kväll på länge.
vart dom nån tequila och öl för mycke.
så jag kan ju meddela att idag mår jag inte alls på topp!
nu kan du dampa pappa!
menmen, jag har inte tid med att må dåligt,
ida ringde mig idag och sa att hon va i stan, så då
äre ju bäst jag träffar na!
och ser fram emot en myskväll :)
hur som haver, jag skall inte börja skriva igen.
utan jag skulle bara lägga upp bilder egentligen men så varte
så här..!


hahaha pontus &johan

så jävla glad jag vart å träffa daniel!!!

hah päran han fick va chaufför!

johan &daniel

hahaha hade det bra bak i bilen ja!

hur som helst, min kväll slutade med dessa grabbar,
gamla östbergare, de är grejer de!!
hejdå.

josefinnilsson,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0