mama,mama,mama I did just shot a man down

jävla vatten.
jag kan inte bli sjuk nu, inte den här helgen.
så mycket som jag har längtat efter den....................
ungefär.
för att jag kommer att spendera hela mesta dels med min fina pojke,
och har även spenderat den första tiden med han ♥
åh vad trist det här är å läsa hah, men det går inte göra så mycke åt,
eftersom att han är i princip det ända jag tänker på eller riktigt spenderar
tid med :)
pappa  gillar inte det här, hah!
längtar lite till han faktiskt.
HAHA, och har ni tänkt på det här då!
kl är kvart i ett och jag är hemma en fredagkväll,
helt nykter, wohooo!
och förra helgen också, nu har inte pappa nånting å klaga på
höhhöhöhöhöhö
nu får det vara nog!
ses




skulle vilja ha lite längre hår nu faktiskt.
josefinnilsson,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0