Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it

idag, är jag sjuk.
min kropp vill inte alls vara med.
så jag skall bli frisk idag också har jag tänkt mig.
gillar ju faktiskt att hänga på innefickan!
jag har en hög med tvätt som skriker att jag måste vika och lägga
in den. la dock undan en sak åt mother igår, så jag skall
åka in en mycket snabbis på stan och köpa de.
hem och duscha, är ju liksom helt omöjligt att bada numera.....
slå in julklappar, har faktikst hunnit köpt 3st (!?) på två dagar
och det är en månad till jul! stolt tjej.
som annars brukar köpa dom den 22.
men denna 22 dec slutar skolan och jag åker till papi.
som jag saknar min puppis, och behöver komma till pappa
och bli... ung &bortskämd! höhöhöhö, vilket roligt program.
vilka efterblivna ungdomar.
tänkte även kolla med håkan om vi kan sätta upp min hylla idag,
som aldrig kommer upp......
så att jag kan börja dekorera mina väggar!
saknar ju uffe, lite tomt utan han faktiskt.
haha!
vi ses.



haha, den här lillskiten vart det här


puppis,

josefinnilsson,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0