wtf lisa ekdahl?

vad hände där, vad är det här för värld att leva i.



ljug för mig älskling
Hon vill gärna tro att du kommit hit för att stanna

Hon vill gärna tro att du är den du utger dig för

Hon lyssnar till dig och vill gärna tro allt hon hör

Hon tror att allt som kan byggas också en gång ska raseras

ändå håller hon om dig så ömt varje gång du är där

För hon vill bli förd bakom ljuset

Hon vill ha kyssar och smek

Hon säger: Ljug för mig älskling, du vita lögnare, ljug som om allt var en lek


du sålde våra hjärtan
Du sålde mitt hjärta, på realisation
Och du sålde min stolthet, på närmaste auktion

Du sålde min värdighet och min innersta hemlighet
För du sålde ditt hjärta, du sålde din själ

Så inte känner du smärta, när jag tar mitt farväl

Inget smärtar en hjärtlös man, säg vad en man utan

hjärta inte kan

Av allt det jag gav har du ingenting kvar

Jag ger vad jag har

Men du ger ingenting tillbaks

Jag lämnar dig här

Jag måste gå nu

Ja, jag lämnar dig här

För jag vill aldrig, aldrig, aldrig bli som du

my heart belongs to daddy
If I invite a boy some night

To dine on my fine finnan haddie

I just adore his asking for more

But my heart belongs to Daddy

Yes my heart belongs to Daddy

So I simply couldn't be bad.

Yes, my heart belongs to daddy

So I want to warn you laddie,

Though I think you're perfectly swell

That my heart belongs to Daddy

'Cause my daddy he treats it so well.


josefinnilsson,
sånt som händer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0