pappa

tänkte ringa till dig idag, men de va ju inte så bra eller kul.............
hah jag tog charlott kallas autograf idag för hon va å käka på hov,
tog den till felix han tycker ju om henne, så hon skrev grattis felix å så.
jag höll på att dö, cp pinsamt vare, skakade as mycke hehehehehhe
nee har inte öppnat det än, de va ju dumt att lägga nånting i de för då vart jag ju bara
mer nyfiken, men jag har gömt det hehhehe.
det betyder att jag aldrig skall ha nå mer småsyskon hurredu, ta de som ett tecken!
tror jag skall gå och sola.
saknar dig
puss o kram


josefinnilsson,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du.

Jassa du, du blir lite skakis nar du traffar kandisar...Hmm, inga problem nar du traffar pappa ju!!

Pappa har brannt sig...men negern skanett har ju int gjort de, hon ar brun satan, trist!!!

Imponerande om du kan halla dig till den 20 med att oppna, men de ar ju som ett tag kvar.



Vi ska in till Patong idag o shoppa, ska du ha ngt?? Ska passa pa o kolla om vi hittar ngt stalle som visar hockey vm oxa, viktigt de dar serru!

Gymet var ju ett leksaks gym, men de far funka, tank vad jag skulle tvinga dig dit varje morgon, o vad glad du skulle lata da!

Hur gar de med din traning da? Tank pa att de ar sma pojkar nu, du kan int klappa till dem som du gor med pappa.

O du, vart ar hjalmen???

Nu ska jag ga o gora de vi nilssons ar bast pa........ Helt ratt vila!!



Jo du, du far halla farmor o farfar uppdaterade o vice versa.



Saknar dig massor min mockasin, de vet du.

Hoppas du kom i tid imorse?

O glom int o borsta tanderna ikvall inna du pissar o gar o lagger dig.



Alskar o saknar dig.



Puss o kram

Pappa & Nettan

2010-05-07 @ 09:39:53
Postat av: Pappa

Na men vad nu?

Har har man smygit ifran en snarkande Nettan bara for att se vad du skrivit till pappa pa hans fodelsedag. Men de ar ju klart, klockan ar tolv hemma nu sa du kom val med andan i halsen till skolan precis..."L"

Tanker pa dig hela tiden, de vet du. Men du, sommar, Gronan och LUNDELL!!! Hur kanns de att saga? Lovely om du fragar mig!

Vi ska till ett nice stalle ikvall som vi var pa ifjol vi var har. Langtar efter deras appelkaka med vaniljsas.... Den basta jag nagonsin atit (sag inget till farmor).

Hmm, kom ju precis pa, de ar ju lordag hemma, alltsa borde du ligga o sova nu om allt ar som de ska? Jag ar helt davill, nettan fick ju paminna mig imorse om att jag fyllde ar idag, tank att de finns folk som tycker sant dar ar viktigt.



Du? Jag ska sladda upp o vacka skanett jag.

Alskar o saknar dig mitt basta barn, de vet du!!



Puss o kram.

Pappa & Nettan

2010-05-08 @ 12:14:43
Postat av: Anonym

Jaha ja, varfor ar de sa tomt har da??

Jag hade bytt till kontantkortet igar nar du hade smsat mig, men jag fick inget av dig nar jag bytte tillbaka, skumt. Men du? tack anda, hade varit mysigt att hora din rost. Men jag ringer nar du fyller ar istallet. Du far som hojta sen vilken tid de passar bast att ringa?



Har ar de som vanligt, Nettan snarkar o pappa har brannt sig lite mer. Lite kul ar ju att alla kallar pappa for Big boy, i ett kopcenter harom dagen skamdes nettan nar en massa forsaljare ville att pappa skulle spanna musklerna o flexa...Ha ha ha ha. Da tankte jag pa dig, pa kortet i bassangen, dar du o jag flexar!! Underbart.

De ar 35-40grader varmt o 95% luftfuktighet, gissa om de rinner om en da!! O anda ser man vissa som jazzar omkring i jeans, bade thai o turister, vilka darar!!!

Sa? Vad har du gjort i helgen da? Vilka har du hangt med? Kom du hem sent? Blivit mkt longboard (med hjalm) antar jag?



Uppdatera bloggen nu. Har du pratat med farmor o farfar? Allt bra?



Vi ska ut med ett par fran danmark ikvall, ja jag vet.......... Men han traffar jag i gymet varje morgon o vi pratar bara engelska, Hello, my name is Patrick and Iam fran sweden. Lite lol om man sager sa.



Du? Du vet att pappa saknar dig,skriv lite nu, vill hora lite ifran dig. O du kan smsa till mig hur mkt du vill pa mitt vanliga nummer, de ar samma kostnad.



Alskar o saknar dig.

Puss o kram.



Pappa & Nettan

2010-05-09 @ 11:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0