pappa

HAHAHA även för en dansk..
jaa och grejen är ju att nu kommer dom säkert flytta, va är de för jävla skämt..
men jag tycker att du skall ge din dotter en lägenhet ja :')
eller två thailandsresor det är bara å välja!
du skall komma hit direkt!!
och bombas skall med, annars är du inte välkommen ehhehe
näärå, du får komma hit, jag kommer inte hinna åka till dig :D
och jag har kök när ja fyller år, så du får ringa efter 3 nångång, till typ 6
för sen skall ju alla komma hit och äta upp min smörgåståååårta!
&får jag inga knivar skall jag börja grina.
fast jag kom ju på att jag måste åka till farmor och farfar också
innan ja åker till fjällis.
och jag får löööön imorgon :D
jätte mycke pengar kommer dedå:) hohohohihiih
&nu skall jag få lasaagne som jag har längtat,
jag måste städa rummet, typ nu!
jag vet inte vad jag skall skriva så jag försöker komma på vad du skulle fråga.
hur de går med dvärgen, jooorå vi lever ju fortfarande
om jag har pratat med farmor, iförrgår tror jag de va
om jag har varit i skolan, näääe för vi är lediga
jag skall till doktorn på tisdag och kolla astma, mamma hon skratta.
kul tjej de där.
nu orkar jag inge mer,
puss o kram


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej nasan.

Du far val ett eget rum med egen ingang da? O i varsta fall behover du ju int bo dar sa lange, du har ju snart pluggat klart!

Tror nog jag flyger upp, hatar att aka den dar vagen, tar san tid, o korkortet ar i fara varenda gang. Sa lill bompe far vara hemma, saknar lill skiten faktiskt, fast de ar skont att slippa tanka pa att man maste hem till dem hela tiden nar man ar i vag o gor nagonting.

Ikvall ska vi till patong igen o kolla pa thaiboxning (hur gar de med din traning?), de var en gubbe harom dagen som fraga om pappa skulle vara med pa nagon turnering har nere....lol, jag kommer ju fan knappt ur sangen vissa morgnar.....

Tog en massage igar, men fick lite ont i ryggen av den, men klart vart de. Du? Jag tror jag kommer att vara brunare an dig nar jag kommer hem, fast just nu ar jag ganska rod, sarskilt min fina panna, den traffar ju som solen forst.

Ok, jag ringer vid 15 da, da ar klockan 23 har sa de passar som bast, jag vet int hur lange vi kan prata, vet int taxan pa kontantkortet.

Var du pa gymnastiken i veckan???????

Har precis svullat i mig en chicken panini sa nu blir de en siesta pa rummet, super duper.

Jag vill oxa ha smorgastarta!!!!! Du far skicka en liten bit!!

Jag drog igang msn o surra med farfar lite, ja du vet hur de ar..... Men du var ju int dar.



Na du stumpan, nu ska pappa rulla till rummet, tanker pa dig varje dag.



Saknar o alskar dig.

Pappa & Nettan

2010-05-14 @ 08:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0