pappa

nu borde jag va i skolan, det är jag inte.
men de är för att vi skulle på wargen och kolla nå värdelöst.
idrott sen, då skall jag springa runt lillsjön..
och lämna in allt jag gjorde igår.
gissa vad jag tänkt göra ikv?
plugga
men idag är de fan tvekis om jag gör det.
jo de lät som att de va mycke bättre med farfar han är ute å går
med rullatorn, farmor hade badat kammo, typ så!
köp inge sånt där jag fick sist till mig. jag vill inte ha kläder kära pappa,
de slutade jag få för mångamånga årsen, och vi är lite oense om hur jag skall kläs,
så köp inge kläder snälla. jag vill ha nån enkel ring eller nå sånt tjafs.
nu glömde jag bort vad jag skulle säga..............
hörs sen
puss o kram




- nu har jag sökt underhållsstöd också, jag farmor och mamma chansa på dina 4sista siffror
men de blev säkert asbra!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Halloj du latmask.

Jassa du, sa fort man tror allt ar bra, ja da passar du pa. Grymt att du ska plugga ikvall, de gillar vi skarpt.

7534 ar mina sista, hmm, borde farmor kunna kan man tycka!

Men du, kladerna jag koper till dig har ar ju bara roliga pryttlar, miss sunshine trojan rockar ju pa dig. Den borde du sova i, eller i varje fall vakna i.

Ok, ska kolla om jag hittar ngt tjafs till dig.

Usch vad jag saknar dig strumpan.

Dem har super daliga oppettider har pa internet shopen, darfor kan de droja innan jag skriver.

Vi ska ut med danskjavlarna ikvall o ata o fa lite massagen, men de blir en tidig kvall, ska upp tidigt imorgon och aka till ngn o.



Du? Plugga hart nu, pappa tanker pa dig.

Alskar o saknar dig.



Puss o kram

Pappa & Nettan

2010-05-11 @ 12:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0