pappa

ÄCKEL DATAN HAR INTE FUNKAAAAAAAAAAAAAAAT!!
jag vill ha en ny. av dig.
jag glömde dig inte, jag är inte som dig jag kommer faktiskt ihåg!!
och jag skrev sms till både dig och det där andra numret!
hehehehehehhe i fredags va jag ut :)
kom hem halv 7 på morgonen hiihhi, va nånstans, ute i skogen
jag och emie, med massa vi inte hade en aning om haha, men de gick bra iaf
badade ute i en badtunna typ o grejer, så de vart ju som kul iaf :)
igår satt vi nåra å stekte på stortorget, det är cp fint väder här nu
sen middag hos mormor, då började jag bli lite bakis så jag somnade där i två timmar
sen åkte vi hem så gick jag å la typ på en gång heh, men de va ju lika bra.
jag skall ut med boarden nu med samuel, får hoppas att jag inte slår ihjäl mig
jag har ju faktiskt inte ramlat än! :)
jaa farmor ringde i fredags, det sas väl inte så mycke speciellt, hon fråga
hur det va och vad jag skulle göra, tänkte att jag skall ringa na senare.
jag har skrivit i min kalender hur många dagar det är kvar tills du kommer hem,
hahaahahha jag är en nööööööööööööööööööööööööööööööörd :)
och jag har inte öppnat brevet, jag drömde om bombas, han vill vara med mig.
saknar dig
puss o kram




josefinnilsson,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0