nu bär det av till eastern!



trevlig kväll allihop, puss!

josefinnilsson,

omaha

Kommentarer
Postat av: Pappa

14 igen??? Dem dar forbannade ciggen. Skippa dem nu!!!! Ar hemma pa torsdag.

Antar att du gjort din fodelsdagshelg nu. Och jag hoppas att de int ar ett monster!!

Du? Jag kommer hem pa torsdag och jobbar pa fredagen fram till onsdag morgon, har du lust o tid att sladda forbi ngt den helgen? De lat som du ville traffa bompe, jag har ju som ingen mojlighet att ta med han om jag flyger upp till dig. Du kan ju funta pa de! Bra med en helg hos pappa med mat, somn o vila. Kan ju du behova.

Pratat ngt med farmor o farfar da?

O du, de sag ut som ditt rum behover stadas, kan de stamma??

Vi ska ivag o kaka middag strax, hungrig som en tok, skippa traningen idag, lite huvudvark. Kan bero pa att man har en tonarsdotter som ar ute o gor stan??



Du? Alskar o saknar dig, snalla du, skot dig o skit i dem dar forbannade ciggen.



Puss o Kram

Pappa & Nettan

2010-05-23 @ 12:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0