long time, no see

en till säsong avklarad, bara att vänta in sommarsäsongen då!
åkte skidor i söndags.
saknar moltas.
har ont i mina tummar.
vafan då för undrar du nu, jooooooooooruuusatt!
är man en ny loangboard åkare får man det!
lol.
igår var det träning.
thats right, josefinnilsson tränar.
det känns inge bra i mitt hjärta, men vad gör man inte då.
ikväll vare basket, and board tiiiime.
min bror fyller år imorgon, och han skall ha en monsterkeps som finns i krokom...
WHY KROKOM!?!?!
allt utanför jamtli,stora kyrkan och lillänge kan ju brinna eller nå.
nejnej, jag är munter!
min pappa åker ju till thailand imorgon.i år igen. i 3veckor. över min födelsedag.
i år igen. ÖVER MIN 18ÅRSDAG!
kul för han och hon.
imorgon börjar mitt nya liv.
UTAN MIN PAPPA!
känns det bra nu käre far?
inte okej.
LONG TIME, NO SEE!
bye.



min finafina puppis bombääs

min töntigatöntiga pappa höhö

josefinnilsson,
nu skall jag ringa till min kära lilla farmor och klaga på min far!
känns det bra nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0