jaadu pappa,

ett bra tecken är ju att jag inte är allt för bakis!
smörgåstårta löser allt.
dock mina pengar, vågar faktiskt inte försöka räkna ut
eller se hur mycke de va som försvann igår, jag har ett hum om det och jag låter
det vara så, och jag kommer aldrig berätta för dig, haha!
vi var först uppe på körfältet och chilla lite ute i solen och så, inväntade folk.
sen åkte vi ner på marite, tur man har holmarn och johan så dom tog in mig vip,
skönt å slippa den där kön! :)
drömde mardrömmar inatt.
jaja, kom väl hem efter 3 nångång, idag åkte
mamma och håkan till åre, ännu skönare att få va hemma lite själv.
så det blir middag och mys ikväll.
har bara 3 bilder sen igår, fail, meen och de va när vi satt ute och mös.
puss o kram!




frida &holmarn


holmarn och en bra nog mongis haha


josefinnilsson,
vem är josefinnilsson??
DU ÄR JOSEFIN NILSSON!!
heheheh de va kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0