ingen förstår

i min och pappas verklighet hade jag aldrig tänkt på
att klockan var mycke och att vi skulle prata snart.
nu, är det de ända jag tänker på.
nu skall min pappa ringa till mig, fråga om jag kom i tid,
snacka massa skit, skrattat, och sagt vi hörs imorgon gå å pissa och lägg dig,
OCH kom i tiiiiiiiid!
jaarå säger jag.
men nu var det slut på det roliga.
min pappa är allt, den bästa som finns,
jag har svårt att berätta hur bra han är, det ända som kan sägas är,
min pappa, min pappa, MIN PAPPA
min pappa..


josefinnilsson,
nu skall jag gå o pissa och lägga mig och gråta mig till sömns
gonatt

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Gumman.

Kan ju beratta lite om resan...Nu hatar vi danskar och sma barn!!! Dem borde int fa flyga overhuvudtaget.

Klockan ar strax 09 har, vi kom fram 02.30 svensk tid, hungrig och trott= Farlig.



O du mitt alskade barn, jag har nu tjatat i snart 18ar pa att du ska komma i tid, o hur gar de med de?

Saknar dig ofantligt, o ja, de ar du o jag mot resten, o vi vet att vi vinner "L"

Jag hoppas innerligt att du skoter dig nu, trots att jag int tjatar mig bla i ansiktet o du bara sager...Jaaaaaaraa.

Litar pa dig.

Usch vad pappa saknar dig strumpa.

Har du hallt dig fran att oppna brevet??



Alskar o saknar dig.

Puss o Kram

Pappa & Nettan

2010-05-06 @ 08:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0