hon gör mig galen


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hon gor mig oxa gaaaaaaaaaalen, tro mig. Varfor tror du jag har sa lite har pa huvudet.

Mysigt att prata med dig inatt, sorry om jag vackte dig men klart vart de.

Du ar snaaaaaaart vuxen nu gumman, du maste fixa de vanliga nu, komma i tid, gora de du ska i skolan, trana, ata, sova o skita. De ar int sa svart. De du kan bast av de ar ju sova och ata, lite mer fokus pa de andra tack.

Min mage funkar int hundra an, de suger ratt hart, men de ar bara att bita ihop o trana iaf.

Vi ska till pattong ikvall igen. O mer shopping, jippie.......

Mysig du lat pa telefon, usch vad jag saknar dig. Skulle vilja krama dig nu!!! O ge dig en hurring sa du gor de du ska.."L"

Nu ska jag spring upp till rummet o duscha. Snalla sota rara nasan, inget dumt nu. Jag vet att du kan, vill kunna lite pa dig aven om du blir vuxen.



Alskar dig mockasin o saknar dig.

Puss o kram

Pappa & Nettan

2010-05-18 @ 11:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0