the way she moves, the way she walks..

..makes all the fools stop and stare

åååååååååååååååre idag,
klev upp halv 8 idag, det var ju länge sen man gjorde sånt förnuft!
cp ont i låren nu,
hängde med favorit pojkarna först, jävla daniel.. gjorde så jag gjorde
en otroligt vacker vurpa :')
nu har jag ett blåmärke på min höft och ont i axeln, awesome!
sen hr'are och alla såna är ju cp as k00la!
asnöjd tjej idag faktiskt.
gick och hämta ut ett paket som jag fått av min the one and biggest papi höhö
och det var en ny telefon :') hohohihi!
min riktiga morfar är på besök och då fick jag ett påskägg! hohohihi
jag har solat, så nu är man icke blekfis längre, som vissa andra
just nu sitter jag och rår om mig själv med hårinpackning, ansiktsmask och kaffe :)
sånt där onödigt som behövs då och då, och tänkte ta mig ett jävla skönt bad snart. efterlängtat..
nå, det vart nån bild!



vackert som få ♥


josefinnilsson,
I've done this before'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0