ja det kunde ha varit några andra, men det var vi'

ja nånting är det.
känner mig lättad, men huvudet snurrar.
ja, det är väl kanske sånt som hör till.
jag vill åka till ida i ume.
jag vill åka till jessica i ström.
jag vill åka till viktoria i sundsvall.
jag vill åka till åre.
jag vill åka till fjällbacka.
jag vill åka.
som sagt, det finns inget kvar i den här stan att hämta.
jag har slitit ut för många skor i en stad där ingen längre bor'
nu vill jag slita ut mina skor nån annanstans.
jag är less.
jag tänker ge det en månad till för att se om det kommer gå bättre.
men är kvar tills vi slutar, sen vet jag fan inte om jag kommer tillbaks till skolan.
det är sweet, men tankespritt. är det äns rätt ord?
äsch, vem skall säga något liksom.
jag hatar allt som har med den skiten å göra.
det jag tänker på är att få stå på det där flaket med frida.
betygen skiter jag faktiskt fullständigt i. tyvärr.
önska jag kunde tänka på nå annat sätt men det funkar liksom inte.
jag behöver inte ha mvg i nk för att laga mat. hah!
och jag som knappt vill bli kock.
jag ville faktiskt bli polis när jag var yngre, men njaa den önskan försvann rätt snabbt.
men advokat dock. awesome.
där skall man ju alltid vinna, och det är ju jag bra på! :) heh skämtåsido.
men det vore nog ett bra yrke för mig. fast då äre ju massa pappersarbete å grejer,
sånt är ju tråkigt... undra vad jag blir när jag blir stor. om jag äns blir stor,right?
tveksamt om jag vill det överhuvudtaget. jag är rätt så barnslig och det trivs jag med.
jag är helst bara allvarlig/seriös när man måste.
jag som är så jävla bra på att stå på stolar och sno kakor!
ja det kanske är sånt vi lär oss på hr, who knows?
knappt något vett vi lär oss iaf, fast det kanske bara gäller mig.
min pappa försöker fortfarande att lära mig att äta med kniv &gaffel i rätt hand.
jag har ingen aning? jag äter väl så som jag känner för, om jag så skulle käka med armbågarna!
haha!
jag vill se uffe.
jag vill se lasse.
ja det är visst nån som är tillbaka'
or maybe not.
hah åh vad less jag blir på mig själv nu, vad har jag skrivit?
ungefär lika värdelöst som allt som snurrar i mitt huvud, höhö!
nu orkar jag inge mer.
bye!


josefinnilsson,
när man säger saker man själv inte förstår'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0