HEJ

jag hatar datan.
datan är väl en väldigt konstig uppfinning?
en onödig sådan, i vissa lägen.
jag har iaf inte tid att sitta vid den hehe :)
idag sjöng jag och britta öppna landskap för alla i klassen :')♥
du förstår, uffe är en så kallad romantiker och öppna landskap är en romantisk låt..? hah
nja, det kunde iaf ha varit sveriges nationalsång!
om ni bara förstod vilken man det är.
en gudomlig sådan!
även kalla för sveriges kung (elvis)
ja vad mer kan man säga, han är legendarisk oavsett hur dum ni är för att inte förstå detta :')
dom stunder jag inte tror på mig själv, så tror jag på han.
ååh så poetiskt av mig hah,
anyway, min pappa kommer att strypa mig. men än så länge
planerar jag för U.Lundell
sweet



josefinnilsson,
UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0