som det gjort varenda höst nu på senare år'

dåså, äntligen på vägen.
upp halv sex imorse. kom fram till stockholm runt 11,
och göteborgs tåget gick kvart över ett.
som tur va hittade palmen mig haha, annars hade jag nog börjat grina.
förra året höll jag helt seriöst på att kliva på fel tåg...
framme i götet efter 4, och sen går tåget där ifrån 10 i 5 till dingle.
så hoppas jag att daniel kommer och hämtar mig runt halv 7 :)
annars måste jag ta bussen...
en jävla resa det här, men så jävla  lätt värt det.
och min väska... vilket skämt!!
hur går det ihop att jag behöver så där mycke haha. får inte äns på den på tåget,
utan måste fråga om hjälp.. tur att jag är på bortaplan, eller nå.
&pappa kom inte och höll mig sällskap heller..
nog med tjat, bye!





josefinnilsson,
WOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0