so close, but still so far away'

skulle kunna förklara på tusen sätt, men inget jag orkar eller vill bry mig om.
det här är sista kvällen i min, min säng. &på något vis
längtar jag bort från den, till något helt annat.
kanske till isen, en sommaräng eller himlen.
kanske till en famn eller ensamhet.
poetiskt.
jag skall kliva upp snart.
natten som var uppskattades mycke.
inte kännt mig så glad på länge faktiskt.
ett nytt äventyr.
eller kanske inte alls.
men nånting i det hela får mig att le.
kanske är det vilsenheten i att jag känner mig trygg där &då.
och att jag känner mig trygg i min vilsenhet här &nu.
poetiskt.
snart bär det av.
till okända destinationer en hel livstid.
haha och denna student.. min kommer bli förskräcklig och skrattiriterrande.
kanske tragiskt, kanske någon annans lycka i en sorg.
länge sen de vart ett sånt här inlägg hurrni grabbar.
nu skall jag däcka och försvinna i en låtsas värld
gonatt.
hoppas ni får det kul här uppe i piss sommaren.
jag kanske inte är brunare, smartare eller smalare när jag kommer hem.
men nog så fan mycke rikare.
puss


saknar min puppis♥

josefinnilsson,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0