bläääää

cp skar mig i fingret igår, så att det är en hel skinflik som är borta på toppen,
inte sett det. men fick nyss för mig att jag kunde byta plåster själv ahah men
det gick absolut inte så jag var tvungen att springa ner till carro!
ledig idag, dock en föeläsning på jobbet kl10 av en föredetta narkoman.
så han berättade allt om droger och sin livshistoria, om jag var nära på att börja
grina... var tvungen att hålla för öronen ett tag hah...
så om du knarkar, är du BAJS! lägg av med det..
sen har vi bara legat och stekt hela dagen, så nu kl 4 skall jag hämta
moltas på dagis, och äta lite glass o mysa.
sen fotboll, sweet!


inte kul :( och mitt korta hår..

josefinnilsson,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0