MEN JAG FILMAR JU!

ahahahahahahahahahahahahahahahah
vänta...
hahahahahahahahhaahahahahhaahahhahahahahahahahhaha
hahahahahahhaha!
typ så, hehe.


nere på bryggan

igår när jag daniel tobbe filip och kalle va på badholmen,
skulle spela in när dom sjöng, men missa..

jag tobbe anton och simon var ute och åkte longboard runt berget och chilla.
hah andfådd tjej!

inne på konsum, anton..
hah

och ännu en gång anton inne på konsum,
när han köpte sin rosa kickbike ahha

inte så bra eller långa klipp, men det sammanfattar min dag ungefär och lite till!
 :)
josefinnilsson,

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahah! alltså den där anton, han är ju inte riktigt frisk!

2010-07-05 @ 13:02:33
URL: http://emien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0