även om ett sekel går

sämre än så här kan man ju fan ha det.
finns inget bättre på mitt liv än att, det är gott att leva ul
omringad av jävlar jag vill älska och hata,
ett stort hus fullt med folk, vilket jag vill kräkas på
pga all denna ensamma tid som inte finns, men ändå
gillar för att det är alltid nån och det hände alltid något.
huset, gården. måste jag helt ärligt säga?
jag bor på västkusten med i princip underbart sommar väder varje dag.
jag jobbar och tjänar pengar på sån skit jag gillar.
jag älskar att jobba hos morbror.
han är bäst och han lär mig, måste jag säga mer?
moltas är en trapp ner från mig och hela goa familjen.
&även så super carro! hah
sover inte ensam en natt, kanske beroende av närhet,
och det är så awesome.
nej, livet är underbart och nu väntas bryggan med carro!

josefinnilsson,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0