vi kunde ha gjort något stort du &jag, lyft den här världen någonstans'



ingen jag mött var som du,
du hatade,rev och slet.
och tog vad du kunde ta.
det är sant men gör ont ändå.
mina läppar mot din hals.
ett underbart bedrägeri.
du behöver mig när du behöver mig,
nu behöver du mig inte längre.
nu är du borta men fortfarande kvar.
du lär väl aldrig försvinna helt.
jag skämde bort dig, nu är du fri.
en idiot som vet så mycke mer än det här.
varje dag kan vara värt..



han är helt enkelt så underbart bra.
nu är jag i denna fas som alltid har varit och alltid kommer
att komma då och då lite extra i mitt liv.
när han är allt, och du försvinner.
då han är det ända som finns i huvudet och överallt.
&skall jag berätta en sak, jag älskare :)
UNDERBART!



josefinnilsson,

DET ÄR GOTT ATT LEVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0