no hard feeling min vän, det är bara jag som driver omkring'




Släpp mig nu jag måste iväg
Det är bara några steg
Jag kan gröa allt det där sen
Har inte tid just nu, min vän
Måste gå nu, kan du först nu
innan hon försvinner igen

Jag har sett henne här
Jag har sett henne där
Jag ser henne ibland
på en buss, i en affär
Håll i mig nu! Låt mig gå!
Det här kommer aldrig att gå
Hon är precis vad jag inte behvöer nu
Jag kommer att göra det ändå
och det vet du!


funderar stark på att måla med en fet pensel i rött
ulf lundell tvärs över hela mitt tak.
vill bara.... ÄTA UPP HAN NU!



josefinnilsson,
jag önskar att vi aldrig hade träffats där,
men jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0