du vill att jag skall falla, mot något som du har gjort i ditt. men skall jag falla, ja då skall det finnas tid till att falla fritt'

ida har åkt hem.
jag är cp trött.
jag hatar bushen.
frida fyller 18 om två dagar <3
vill ha körkort
längtar till 16 maj.
nyår
melissa horn
jaa vad vill du att jag skall säga?

Jag undrar vad som hände, Vi som skrattade nyss.
Du trodde säkert att jag hoppats På nått som aldrig ska bli av.
Men jag har aldrig lyssnat när du lovat, Aldrig ställt några krav.
Men du om nån borde förstå att man inte gör såhär emot mig.

varför gör jag sånt här?
jag lyckas då alltid.
du har väl inte glömt vem jag är?
tror att jag börjar att blekna bort.
hur fan går det till?
det är ju josefinnilsson.
jag kan bättre än såhär.
så enkelt är det ju, hur svårt kan det va?
haha åhh vad jag tänker nu.
borde lära mig att sluta tänka.
jaa, vem vet.
så otrooligt less nu,så jag skulle kunna spy.
jag tänker på något annat, i andra banor än vad
andra hänger med i.
always on the top.
men jag antar att dom som inte tål att inse det försöker fullhjärtat att
försöka ta ner mig.
men vet du vad? du kommer aldrig att lyckas :)
seeyah some day!


josefinnilsson,
starta inte ett krig du aldrig kan vinna.
&jag vinner jämt, så då var det ju klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0