hon gör mig galen, jag vill ha henne hos mig inatt, hon gör mig galen, hon kan bli min frihet, hon gör mig galen'



den här UL-nojjan har nog aldrig varit så stor som nu.
jag vet inte, på något sätt försöker jag att förmedla denna  känslan genom
att låta er se vad han har, gjort &kan. fastän jag vet att de flesta av er bara
scrollar förbi skiten.
att den här.. känslan är så stor.. äsch jag vet inte hur jag skall förklara.
den finns där och de har den alltid gjort.
och jaa, jag kan nog fanimej säga alltid.
kanske det är pappas fel, eller snarare wiktorias?
kanske den absolut coolaste människan jag mött och antagligen pappa också.
som ett litet barn så skiner både mitt och pappas leende när wiktoria kommer på tal.
(pappas ex)
så många gånger jag önska att hon fanns kvar i bilden.
hon förtjänar ett stort fet tack.
det var väl hon som fick pappa att inbilla sig att han är bäst.
och se nu hur jag är?
tack.
jag kommer ihåg så väl när han bodde på tvåan.
en fet stereo, en otroligt liten josefin 4-5-6? och lundell skivor.
jaa  det var där va hade våran allsång.
utan för murarna'
pappa har berättat,
han vaknade till på morgonen ibland då han hörde en lite flickas röst:
sitt, ligg,sitt,fot...FOT!
heh kanske skall överraska han någon dag när jag är där,
BOMBAS FOT FÖR FAN!
åhh, duktig kille...
hahah humor de där!
åter, uffe?
jaa det är wiktorias/pappas fel helt enkelt.
fast jag vart nog värst.. heh
jag har allt du kan tänka dig.
UTOM en endaste sak.. och det är en tavla. som han själv gjort.
jag och flera andra har försökt att få tag i en, men de går fan inte..
det är fotografier,autografer,dvd'er, LP,munspel,box,t-shirtar,självbiografi,
böcker, skivor i överflöd.. &jag älskare och strävar hela tiden efter mer.
jag fann mig själv faktiskt i fredags när jag möblerat om, vilket jävla freak jag är...
men som sagt, det är så underbart. det här går verkligen inte att tas från mig.
du säger till mig, han är alkoholist,narkoman,kissuffe?, han är kass, har inte gjort en
enda bra låt,kan ingenting utom att dricka&knarka, det var han som gjorde öppna landskap va?

haha jaa du, och ändå varje gång så försvarar jag han!
ibland så skrattar jag, himlar med ögonen och tänker:lilla gubben.. ta du din
neger musik och skär dig i källaren istället för att slösa min tid,

och det händer ju faktisk ibland att jag blir as förbannad.
vill bara slå dom allihop på käften!
det är som att jag skulle säga... DIN MAMMA!
hah kom inte på nå bra exempel med ungefär så..!

nu skrattar jag för mig själv, 
lycklig lycklig
hon gör mig galen

live.. det är så värt miljoner.
kom ihåg när jag var mindre, gud... vad jag inbillade mig då att
denna hon var jag, hah..
och att jag någon dag skulle träffa han och allt skulle sluta med en låt om mig.
hah åhh så fantasifull och söt jag var!
&hur jag ibland började gråta då jag kom på att han skulle dö någongång?
hur normalt är det när man är 12 liksom?
kanske skall jag bli han groupie? elle hah nja, mer som en stalker kanske?
vara där överallt han är..k00lt!

jag längtar tills jag får se han igen, &det skall jag göra.



josefinnilsson,
allt jag tar i går sönder, allt jag rör vid blir till damm'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0