är det öppet på söndag'

2 ord x2 = mig?
härligt härligt, men farligt farligt
asbra förklaring hurredu!

ideer, och lite väl fantasifulla.. fantasier?
det är vad vi lider av, tror jag.
tim skall bli maffiaboss.
alex kommer bli en sån som bara.. är?
frida är torpeden &tillslut så kommer inte jag att
få vara med nå mer, för då gör tim mig till en less hemmafru.
som kommer på sitt nöje att vara otrogen med trädgårdsmästaren.
VA!? varför då undrar du nu!
för att det är jämt trädgårdsmästaren dom är otrogna med..
barnen.. jaa dom finns inte äns !
heh, stop it!

josefin har inte åkt till åre i helgen...
hon är SJUK!
förjävligt... så nu skall jag kurera mig, och jobba ännu mer
nästa helg! heh
gjorde asmega god sallad igår, som jag ångrar att jag inte
gjort nu ikväll istället...
tim strunta i att badda mina sår &gick på bio istället.
kul kille det där!
har kommit på att jag har mycke å göra, jaha...
så struntar jag jämt i det... jaja.
hejdå.
kommer antagligen cpdampa lundell senare, heh...

JAG VILL SKRIVA LUNDELL I FET RÖD FÄRG TVÄRS ÖVER HELA MITT TAK NU!
aspepp!
tror dock inte min mamma tycker att det är en lika bra ide..



josefinnilsson,
han är allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0