baby, u'll be famous

hah jag tycker att det är tappert av er få som fortfarande hänger med!
jag som blivit så trist nu på slutet, men det är väl sånt som händer när man har händerna fulla!
om det ändå vore så att nånting kunde bli gjort också...!
jävla tim alltså, han som får all min uppmärksamhet och tid :)
jag har ju faktiskt typ bara 3månader kvar att jobba :') längtarlängtar!
efter 16maj kommer jag aldrig låta tim vara ifrån mig på helgerna! heh skämtåsido.
jag är faktiskt ledig imorgon, niiiiiiiiice &då blire skidorrrrrrrrrrrrrrrrr!
jag som har ett årskort och har inte åkt sen lucia! tragiskt.
jag har ´faktiskt inte ett jävla dugg roligt å prata om..
allt som finns i huvudet är tim och hur mycke jag saknar honom!
bye


josefinnilsson,
T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0