vitt vitt pulver, dyrt pulver, prima pulver

jaha, den årliga dopp i grytan hos mormor med allihopa igår.
älsklingen, jaa han överlevde det vart inget blodbad eller utslitna inälvor.
det är vi ju glada för.
idag är det återigen söndag, kärakära söndagar.
jag gillar dom jag. det finns en oskriven lag om att det är tillåtet att ligga i sängen
hela dagen om man så behagar!
tänkte faktiskt ta å sola idag, men nu tänker jag inte förflytta mig från det
här huset något mer idag!
jag vet att det skall bli julkalenders tittande iaf, heheheheheeheheh
jag är ju som sagt ett stort barn.
och sedan kommer mormor och morfar hit för julklapps öppning för mig!
så gåre när man har två familjer!
vet att ni är avis.

Ja ska du dö nån gång
Så kan du göra det på många
Andra sätt
Än via Onkel Toms kanyl
På en citytoalett
Det är för snett.



josefinnilsson,
U.LUNDELL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0