boy, you look good enough to eat

long time, no see som dom säger.
vet inte äns hur länge sen det är jag var in här.
har helt enkelt inte haft nån lust!
om en vecka är jag hos papi!
så, vad har då hänt?
för det första



min mongis har vunnit både brons och silver på vm i las vegas!
:D:D:D:D


har spenderat en tid i fridas bäver!
(som pappa skall köpa en egen till mig, hihihihihihihi)




helt klar med julklapparna!
har nu köpt tio stycken, och lagt ner mycke kärlek å pengar på den här skiten!
höhö, så nu är jag faktiskt helt pank.
hur jag nu tänkt klara mig!



jag har sagt det förr och säger det igen, farmors inlagda sill!
fan vad gott det är, har nu gett mig in på att göra den själv!



hah sry, men va tvungen! min söta, det absolut bästa jag vet♥


hahhahah, gammal bild dock, men så här trött har jag blivit av allt pluggande ungefär.
har gjort klart hela servering a och b, gjort ett prov i matten, och håller nu på med
ekvationer som är helt värdelöst och även gjort halva alkhoholhanteringen.
jävligt duktig om jag får säga det själv.


vi var ut i fredags!



och jobbat!

ungefär så.
tjarrååå
josefinnilsson,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0