hjärtat slår inte som det skall slå

pengar.
va fan är grejen med pengar om 10 år?
vad hände med mitt stackars sparkonto?
som hade 5 siffrigt men nu mera bara lågt 4siffrigt?
inte okej.
skulle behöva jobba ganska mycke.
ta tag i grejer liksom.
nånstans på den här vägen tappade jag allt faktiskt!
inte okej.
marite i sommar. jaa, det är ju trotts allt ett jobb.
men jag vill verkligenverkligenverkligen inte vara kvar här på sommaren.
finns absolut ingenting här. inget alls som jag prioriterar överhuvudtaget!
jag skulle ju till båstad och visby liksom?
jag skulle ju leva highlife på gotland.
inget jävla alko eller knarkliv i östersund.
det är vad som finns mina damer och herrar.
jag säger endast grattis, till dessa idioter som löööööööv it.
I don't like it.
praktik på stadshuset i huvudstaden?
känns ju väldigt skräckinjagande och tajt.
båda på samma gång liksom.
jag är inte den som är den.
jag gör det jag skall och jag gör det jävligt bra.
och jag gör som jag vill.
gillar faktiskt inte att göra som andra vill.
när jag blir stor,
skall jag inte leva här.
och min hemstad den har jag glömt.
när jag gått ut, efter sommaren,
skall jag se. åka. uppleva. 3månader?6månader?
3månader är ju ingenting egentligen.
och om jag nu blir en kock,
då skall jag bli som morbror.
vem vill inte vara som min morbror liksom?
om du frågar mig om världen, så har jag varit där.
jag skall bli rik.
och om jag inte lyckas, skall jag gifta mig rikt.
man får ju inte vara dum ?! hehe
och han frågade mig,
varför skall du bli rik?
för att jag vill
varför då?
för att då kan jag göra vad jag vill!
vad vill du göra då?
de vet jag inte, allt?
vad är allt?
..............
kul kille de där.
men de är väl logiskt, om man har massa pengar
kan jag ju göra precis vad som helst!
det kan ju vara att inte göra nå om man vill vara den också,
men som tur är så är inte jag den!
är du med i mitt tänk?
mycket tveksamt, jag är speciell.
jag är pappas flicka, och slagit huvudet allt för många gånger!
levande bevis på att jag gör så som jag vill.
josefin, klättra inte upp i det där trädet!
mamma, kolla jag är längst upp!
josefin, cykla inte ner för den backen!
mamma, jag ramlade. in i stenen... haha!
josefin, åk inte på pakethållaren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! särskilt inte utan hjälm!
vadå mamma, fick ju bara hjärnskakning,blödning,spricka i huvudet och tappa
lukt och smak i ett halv år?
hahah!
jag gör så som jag vill.
när det går förstås!
har du blivit nå klokare nu när du läst allt detta?
det tvekar jag mycke på!
detta skulle egentligen handla om pengar.
jag gillar ju pengar vääldigt mycke va.
jag vill jobba.
jag är speciell.
jag gillar att jobba!!!!!!
bye.



josefinnilsson,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0