what ever u want

asdåligt humör idag.
jag mår psykiskt dåligt när jag måste kliva upp så här tidigt..
förstår verkligen hur alla svenssons och mohammeds kan göra det
eviga dag typ..
kök, jag är bäst.
jag har ont i heeeeela kroppen sen igår,
kan inte skratta, sitta, hosta, kissa, böja, hoppa, ja röra mig!
men jag vågar vägra, skall åka mer ikväll.
idag känner jag mig som mig själv igen,
jag har köpt en tshirt med en naken tjejrobot på, ( hah?)
jag har slutat att kamma håret och skall fortsätta med det,
så att det uppstår alldeles egna dreads utan att göra nånting!
kanske.
jag vill laga mat.
jag har inte solat på 6dagar, whaaaaaaaat?
mitt hår är förstört.
jag är förstörd.
har aldrig känt mig så hel.


typ så, sen orkade jag inge mer.

nu mina damer och herrar vet ni att,
jag kan konsten att skriva om ingenting hah

josefinnilsson,
cuz this is my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0