vi gav henne våra hjärtan

äntligen söndag. eller?
jaa, alla klagar över dessa söndagar, medans jag avgudar dom.
det finns ingen bättre dag än att bara få ligga i sängen och inte göra nånting.
dock har jag följt med mamma och handlat (!?) på nya maxi... lol.
och snart skall vi ut och träna (!?!?!?!?!) för jag måste springa runt lillsjön på 10,
då får jag en bärbar av pappa (;
men jag känner mig så dryg idag, så får se om det blir nå av.
jag ser inte fram emot den här veckan, vet inte riktigt varför men jag känner det.
justeeee ! idag fyller även min käre vän emil 18  år, tjohoooo vad gamla alla blir.
och eftersom att det är den 20, så är det 8månader kvar tills jag också blir gammal :]hih.
aja, seee yaaaaa !





josefinnilsson,
ta min hand - lars winnerbäck

Kommentarer
Postat av: Fridelin

jaaag fyyller ju 20 snart:D nästan

2009-09-20 @ 18:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0